Pakkumisleping
Company FASTVPS Eesti OU, registered in the Commercial Register of the Republic of Estonia under the number 12101479 with actual address Viru 3, 41532 Jõhvi, Ida-Virumaa, Eesti Vabariik, puts on its page the following Public Offer Contract for individuals and legal entities.
Sisu
1. Põhimõisted, terminid ja definitsioonid
3. Ettevõtte teenuste omadused
6. Teenuste osutamise ja tasumise kord
8. Kliendi õigused ja kohustused
9. Ettevõtte õigused ja kohustused
11. Keelatud kontent ja tarkvara
13. Sidusprogramm, soodustuste süsteem
14. Täiendavad teenused eraldatud serveritele
15. Informeerimine SMS-sõnumi ja meili kaudu
16. Olulised tingimused õigusaktide IPv4 aadresside ja alamvõrkude eraldamiseks
18. Kaebuste käsitlemise eeskirjad
19. Poolte vastutus, vaidluste lahendamine
20. Lepingu muutmine ja lepingust loobumine
1. Põhimõisted, terminid ja definitsioonid
1.1. Teenus on teenus või töö, mida Ettevõte osutab (teostab) vastavalt käesolevale lepingule;
1.2. Arveldussüsteem on automatiseeritud süsteem osutatavate teenuste arvestamiseks, nende tariifitseerimiseks ja tasumiseks arvete esitamiseks. Ettevõtte arveldussüsteem asub aadressil: bill2fast.com;
1.3. Piletisüsteem – Ettevõtte ja Kliendi vaheline sidesüsteem, mis on korraldatud Ettevõtte arveldussüsteemi kaudu;
1.4. Host masin / sõlm - platvorm, millel asub mingi virtuaalsete masinate arv (VPS, VDS);
1.5. Andmekeskus (DC) - spetsiaalne hoone serveri-ja kommunikatsiooni seadmete majutamiseks ning Interneti-kanalitega ühendamiseks; Mõistetakse ka kolmanda osapoole(te) Ettevõttena (kolmas isik), kes osutab ettevõttele teenuseid, välja arvatud juhul, kui see tähendab ettevõtte enda Andmekeskust;
1.6. Operatsioonisüsteem (OS) - juhtimis- ja töötlemisprogrammide kompleks, mis ühelt poolt toimib liidesena arvutisüsteemi seadmete ja rakendusprogrammide vahel ning teiselt poolt on mõeldud seadmete, arvutusprotsesside juhtimiseks, arvutusressursside tõhusaks jaotamiseks arvutusprotsesside vahel ja usaldusväärsete arvutuste korraldamiseks;
1.7. Tarkvara (TV) - infotöötlussüsteemi programmide ja nende programmide kasutamiseks vajalike tarkvara dokumentide kogum;
1.8. Juhtpaneel – tarkvara brauseri kaudu veebiserveri kaughalduseks;
1.9. Domeen on DNS-serveris olev tekstikirje, mis võimaldab aadresseerimise kaudu juurde pääseda vajalikele ressurssidele;
1.10. Liiklus – Interneti kaudu teatud aja jooksul edastatud teabe hulk;
1.11. Server - riistvara, mis on eraldatud ja / või spetsialiseeritud teenindustarkvara teostamisele;
1.12. Privaatserver server - hostimise tüüp, kus Kliendile pakutakse eraldi füüsilist serverit tervikuna;
1.13. Virtuaalne Privaatserver server VPS / VDS (virtuaalne privaatserver / virtuaalne spetsiaalne server) - hostimise tüüp, kus füüsiline server on jagatud mitmeks nn virtuaalseks spetsiaalseks serveriks, mis omakorda antakse Kliendile rentimiseks;
1.14. Ettevõte-juriidiline isik, kes osutab teenuseid vastavalt käesoleva lepingu alusel;
1.15. Klient – Kasutaja, füüsiline või juriidiline isik, kes saab privaatserveri ja/või virtuaalse privaatserveri renditeenust, milest on kirjeldatud käesoleva lepingu 2. peatükis;
1.16. Lisakasutaja on Kliendi volitatud esindaja ja tema usaldusisik, kellel on täielik või piiratud juurdepääs arveldussüsteemile. Lisakasutaja loomisega eemaldab Klient Ettevõttest vastutuse selle isiku tegevuse eest.
1.17. Koduleht - Ettevõtte koduleht, mis asub Internetis aadressil: www.fastvps.ee;
1.18. Serveri blokeerimine - spetsiaalse virtuaalse või füüsilise serveri seisund, milles ta ei saa täita talle määratud ülesandeid, kuid hoiab samal ajal kogu teabe ajakohases olekus;
1.19. Isikuandmed-andmed füüsilise isiku kohta, mille Ettevõte on saanud seoses käesoleva lepingu alusel teenuste osutamisega;
1.20. RIPE NCC – Euroopa regiooni aadressiruumi haldav organisatsioon;
1.21. DoS, DDoS - rünnak arvutisüsteemi vastu selle kahjustamiseks.
2. Lepingu ese
2.1. Käesoleva pakkumislepingu esemeks füüsilistele ja juriidilistele isikutele on privaatserveri ja/või virtuaalse privaatserveri rentimise teenuste Ettevõtte poolt pakkumine Kliendile pühendatud serveriressursside pakkumise ja Internetiga teabevahetuse tagamise näol ( hostimine), samuti kliendi teabe postitamine nendel. Leping koos selle tingimustega, mis reguleerivad teenuste kasutamist ja osutamist, on leping teenuse saamiseks. Klient kohustub nende teenuste eest tasuma käesolevas lepingus ettenähtud korras.
3. Ettevõtte teenuste omadused
3.1. Ettevõte, esitades Kliendile kirjeldatud punktis 2.1. teenuseid, jälgib seadmete töökorda, millele virtuaalne privaatserver on korraldatud ja tagab selle töö kvaliteedi. Klient jälgib iseseisvalt virtuaalse privaatserveri töökorda.
3.2. Klient jälgib iseseisvalt füüsilise privaatserveri töökorda.
3.3 Täielikult administreeritud tariifide Teenuse tellimise korral kohustub Ettevõte jälgima virtuaalsete privaat- ja füüsiliste serverite töökorda.
3.4. Ettevõte teostab käesoleva lepingu peatükkides 2 ja 3 kirjeldatud teenuste osutamist. Käesoleva lepingu tingimused kehtivad Klientidele, kelle elu- või tegevuskoht asub Eestis või mõnes Euroopa Liidu liikmesriigis, samuti juhul, kui nende elu- või tegevuskoht ei asu Eestis või mõnes Euroopa Liidu liikmesriigis. Euroopa Liit. Selle lepingu tingimused kehtivad kõigi pakettide/tariifide ja riikide kohta, kus neid teenuseid osutatakse.
3.4.1. Ettevõtte poolt volitatud esindajad ei ole teenusepakkujad ega saa vastutada nende kvaliteedi eest. Kui Kliendil on kaebusi ettevõtte tehnilise toe või ettevõtte klienditeeninduse osakonna töö kohta, võib klient sellest teatada e-postiaadressil [email protected]
3.5. Kliendi isiklikul kontol registreerimine ja tasumine toimub käesoleva lepingu peatükkides 5, 6 ja 7 ettenähtud korras Ettevõtte arveldussüsteemis aadressil https://bill2fast.com ning see tähendab, et Klient on tutvunud ja nõustub täielikult kõigi lepingu tingimustega.
3.6. Käesolev leping reguleerib suhteid FASTVPS-i (edaspidi Ettevõte) ja Ettevõtte Kliendi (edaspidi Klient) vahel.
4. Vastutusvaldkond
4.1. Ettevõte tagab hostmasinate (VPS/VDS sõlmede), samuti andmekeskuse võrgu (kuni piiriruuteriteni) kvaliteedi.
4.2. Konfiguratsiooni valik, probleemid OS-iga ja VPS/VDS-i töövõime on täielikult Kliendi vastutusvaldkonnas.
5. Registreerimise kord
5.1. Kui Klient soovib saada käesoleva lepingu 2. ja 3. peatükis sätestatud teenuseid, registreerib ta end Ettevõtte arveldussüsteemis. Registreerimisel on nõutavad järgmised andmed:
5.1.1. Kliendi nimi, perekonnanimi;
5.1.2. Kliendi meiliaadress;
5.1.3. Kliendi täielik telefoni number;
5.1.4. Kliendi elukoha täielik aadress, sh tänav, maja, korter.
5.2. Punktis 5.1 nimetatud andmed peavad olema usaldusväärsed. Klient peab olema valmis nende andmete kontrollimiseks enda määratud telefonil või Ettevõtte piletisüsteemi kaudu. Vastasel juhul on Ettevõttel õigus keelduda Kliendile teenuste osutamisest.
5.3. Pärast registreerimist punktis 5.1 ettenähtud korras saab Klient e-posti teel infokirja koos kõigi vajalike tehniliste andmetega.
5.4. Registreerimise tähtaeg on piiramatu. Pärast registreerimist saab Klient igal ajal tasuda tellitud teenuste eest. Kuid maksmine toimub vastavalt kehtivatele tariifidele, millega ta saab tutvuda ettevõtte veebisaidil www.fastvps.ee.
5.5. Kui Ettevõte ei saa tehnilistel, erakorralistel või muudel objektiivsetel põhjustel osutada käesoleva lepingu peatükkides 2 ja 3 nimetatud teenust, tagastatakse Kliendile rahalised vahendid käesolevas lepingus ettenähtud korras.
5.6. Kui registreerimine ei toimu Kliendi andmete mittevastavuse tõttu või muul põhjusel, võib Ettevõte pakkuda Kliendile esitada tema isikut tõendavaid dokumente.
5.6.1. Tahtlikult ebaõigete andmete näitamise korral, kui IP ja telefoninumber ei kattu kliendi määratud asukohaga, korteri/telefoni arvete skannitud koopia maksetempliga ning abonendi aadress, ees- ja perekonnanimi võib olla tõendava dokumendina.
5.7. Käesolevas peatükis kirjeldatud registreerimine tähendab Kliendi nõusolekut (nõustumist) käesoleva lepingu sõlmimiseks selles sätestatud tingimustel.
5.8. Käesoleva lepingu aktsepteerimisega kinnitab klient oma nõusolekut Kliendi andmete töötlemiseks ettevõtte poolt vastavas lepingus kirjeldatud tingimustel ja viisil.
5.9. Kliendil on õigus mitte anda oma nõusolekut lepingus määratletud andmete töötlemiseks või keelduda eelnevalt antud nõusolekust, mille kohta ta peab esitama taotluse vastavalt käesoleva lepingu tingimustele.
5.10. Kõik Kliendi kontoga seotud teenused kuuluvad isikule, kelle nimele konto on registreeritud.
5.11. Teenuste eest peab tingimata maksma isik, kelle nimele konto on registreeritud. Juhul, kui teenuste eest maksab kolmas isik, peab konto omanik sellest eelnevalt teavitama.
5.12. Klient vastutab iseseisvalt mis tahes kohustuste ja garantiide eest, mis tulenevad tehingutest ja muudest suhetest kolmandate isikutega. Ettevõte ei ei kanna mingit vastutust Kliendi tegevuse tulemuste eest.
5.13. Kolmanda isiku makset peab kinnitama asjaoluga, et kolmas isik maksis selle Kliendi nimel ja Kliendi eest, kellele konto on registreeritud.
5.14. Määratud punktis 5.1.2. E-posti aadress peab olema püsiv. Ajutise (ühekordse, anonüümse) e-posti aadressi (Disposable Email Domain) kasutamine on keelatud.
6. Teenuste osutamise ja tasumise kord
6.1. Teenuste eest Klient maksab iseseisvalt kasutades Ettevõtte arveldussüsteemi, välja arvatud käsitsimakse korral. Käsitsimakse on makse ettevõtte kontole panga kaudu.
6.2. Kõiki selle lepingu alusel teenuseid osutatakse alles pärast selles peatükis kirjeldatud maksetingimuste täitmist. Testiperioodi Ettevõte ei paku.
6.3. Klient teeb makse, kasutades ühte makseviisidest postitatud aadressil https://fastvps.ee/payment_methods, või käsitsi režiimis, vastavalt käesoleva lepingu punktis 6.1 toodud tingimustele.
6.4. Pärast Kliendi poolt tehtud automaatset makset, mis on täpsustatud punktis 6.1., makse fakt registreeritakse ettevõtte arveldussüsteemis.
6.5. Arveldussüsteemi poolt väljastatud arve teenuse järgmiseks perioodiks uuendamise eest tuleb tasuda hiljemalt arvel märgitud kuupäevaks. Vastasel juhul blokeeritakse server automaatselt 24 tunni jooksul pärast maksetähtaega.
6.6. Pärast blokeerimist säilitatakse VPS/VDS virtuaalse privaatserveri andmeid 14 (neliteist) päeva. Varundusserveris olev teave kustutatakse koos teenusega. Pärast seda tähtaega pole andmete taastamine võimalik.
6.7. Privaatserveris olevaid andmeid säilitatakse 1 (ühe) kalendripäeva jooksul pärast makseperioodi lõppu, mille möödumisel jätab Ettevõte endale õiguse kustutada Kliendi andmed, sh kogu varuserveris olev teave, ning rentida server uuesti.
6.8. Teenuse blokeeringu tühistamine käesoleva lepingu punktis 6.5 sätestatud juhul toimub 24 tunni jooksul pärast teenuse eest kogu makse laekumist. Kliendil on soovitav teha apellatsioon läbi piletisüsteemi (s.t teavitada Ettevõtte kliendiosakonda) tehtud maksest.
6.9. Punktis 6.5. kirjeldatud sündmuse toimumisel tuleb Kliendil tasuda teenuse eest, sealhulgas teenuse blokeerimise perioodi eest.
6.10. Virtuaalse privaatserveri aktiveerimisperiood on tavatellimusel (ilma tarkvara konfiguratsioonita) ja/või FASTPANEL juhtpaneeli kasutamise korral kuni 1 tund. Muudel juhtudel võib aktiveerimisaeg kesta kuni 48 tundi. Peale virtuaalse privaatserveri aktiveerimist saadetakse Kliendi e-posti aadressile link juurdepääsu saamiseks.
6.11. Privaatserveri ettevalmistusaeg on 1 kuni 10 tööpäeva.
6.12. Teenuste eest tasumise igakuiseks perioodiks aktsepteeritakse 30 kalendripäeva.
6.13. Kliendi poolt Ettevõtte teenuste eest tasumine muus valuutas kui EUR toimub maksmise ajal Ettevõtte lehel https://fastvps.ee/payment_methods määratud tingimuste alusel.
6.14. Klient peab tasuma Ettevõtte arved õigeaegselt. Kui Klient ei ole talle võlgnetavat arvet kätte saanud, peab ta sellest Ettevõtet teavitama.
6.15. Kui Kliendil on võlgnevus, on Ettevõttel õigus võlanõue Kliendi vastu kolmandale isikule üle anda. Kliendil tuleb sel juhul tasuda mitte ainult võlgnevus tariifijärgselt tarbitud teenuste eest, vaid ka võlanõudega seotud kulud.
6.16. Ettevõte ei osuta teenuseid krediidipõhiselt.
6.17. Juhul, kui Klient esitab Ettevõttele maksenõude, mille ta võib esitada ühe aasta jooksul alates hetkest, mil ta sai teada või pidi teadma nõude alusest, peab ta õigeaegselt tasuma nende teenuste eest, mida ta ei vaidlusta.
6.18. Juhul, kui Klient taotleb iseseisvalt või kolmandate isikute abiga elektrooniliselt maksete koondajalt tagasimakset, arvestatakse Kliendilt trahvi 50 eurot. Klient on kohustatud lahendama makseküsimustes tekkivad erimeelsused otse Ettevõttega.
6.19. Klient vastutab täielikult tagajärgede eest, mis on seotud Kliendi tellitud teenuste eest tasumisega kolmandate isikute poolt. Juhul, kui pärast kolmandate isikute tasumist taotleti nendelt tagasimakset, Ettevõte nõuab trahvi Kliendilt.
6.20. VPS/VDS virtuaalsete privaatserveri ja privaatserveri uuendamine mittetäielikuks aruandeperioodiks (päevade kaupa) toimub topelttariifiga.
6.21. Tariifi tõstmine Kliendi virtuaalse privaatserveri (VPS / VDS) praegusel real toimub, kui arve, väljastatud kehtiva tariifiga (kui see on olemas), ja arve, mis võtab arvesse uute ja praeguste tariifide erinevus on juba makstud. Tariifi vähendamisel kantakse saldo, võttes arvesse uute ja kehtivate tariifide maksumuse erinevust, Kliendi isiklikule kontole Arveldussüsteemis.
6.22. WHS-i tariifide Windows-i terminalilitsentside (RDP) eest tasutakse igakuiselt, litsentsi tasumise tähtaeg on kuu 1. päev, sõltumata tellimuse ja litsentsi aktiveerimise tegelikust kuupäevast.
7. Kliendi tagasimakse
7.1. Kliendil on õigus kasutamata teenuste eest raha tagastada vastavalt käesoleva lepingu punktile 7.4. Need rahalised vahendid kantakse Kliendi kontole Ettevõtte arveldussüsteemis ja neid saab kulutada mis tahes muudele Ettevõtte teenustele, kanda üle teise kliendi kontole või tagastada Kliendile, välja arvatud BitPay, CoinGate süsteemi kaudu tasumisel. Tagastamine toimub:
7.1.1. WMZ rahakotti WebMoney maksesüsteemis;
7.1.2. plastkaardile või PayPalile, eeldusel, et arve tasuti plastkaardi või PayPali kaudu;
7.1.3. Kliendi panga(arveldus)kontole.
7.2. Punktis 7.1. nimetatud raha tagastamine toimub 30 kalendripäeva jooksul.
7.3. Raha tagastamiseks peab Klient piletisüsteemi kaudu esitama pöördumise klienditeenindus osakonnale.
7.4. Kliendile tagastatakse vaid reaalselt tema poolt tasutud kasutamata summa. Tagasimakseid tehakse ainult põhiteenuse eest, näiteks:
7.4.1. Virtuaalne VPS/VDS-privaatserver;
7.4.2. Privaatserver.
7.5. Paigalduskulu ja juhtpaneelide maksumus, ettemaks ja paigaldustasu IP-aadresside ja DNS-teenuse, domeeninimede, juhtpaneelide ja muude mittepõhiteenuste eest ei kuulu tagastamisele.
7.6. Järgmiste erihindade ettemaks ei kuulu tagastamisele: EVO-SAS, EVO-VF-SSD, USA-EVO-VF-SSD, SSD-K-VF, WHS-VF.
7.7. Käesoleva lepingu punktides 7.1 ja 7.4 sätestatud raha tagastamine toimub ainult täielike kasutamata arveldusperioodide eest.
7.8. Samuti WebMoneysse, krediitkaardile või PayPalisse raha tagastamisel peetakse kinni tagasimakse summast 7% tasu. Kliendi pangakontole tagastamisel peetakse kinni vahendustasu 7% summast, samuti vahendustasu maksekorralduse eest, mis sõltub Kliendi panga riigist.
7.9. Kui Ettevõttele on tekkinud kahju Kliendi süül, kellele raha tagastatakse (serverite, võrkude lahtiühendamine, IP musta nimekirja kandmine jne), hüvitab selle kahju Klient kohtueelse või kohtumenetluse ajal tagastatavast summast.
7.10. BitPay ja CoinGate süsteemi kaudu tasutud teenuste eest on võimalik tagastada ainult Kliendi Ettevõtte arveldussüsteemis olevale sisekontole, Ettevõtte muude teenuste eest tasumiseks. Selliste rahaliste vahendite väljavõtmine Ettevõtte arveldussüsteemist ei ole võimalik.
7.11. Elektrooniline maksete töötlemise teenus ei kuulu tagastamisele ja see arvatakse maha kogu tagastatavast summast.
8. Kliendi õigused ja kohustused
8.1. Selle lepingu tingimuste kohaselt on Ettevõtte teenuste edasimüük keelatud.
8.2. Pärast Kliendi registreerimist, kui talle antakse täielik juurdepääs serverile, vastutus serveri kasutamise eest käesolevas lepingus sätestatud tingimustel läheb üle Kliendile. Klient kohustub säilitama andmeid isiklikule kontole juurdepääsuks, sh lisakasutajatele, serveri paroolid ja muud teenused turvalises kohas, samuti kohustub nende kadumisest Ettevõtet teavitama.
8.3. Kliendil on õigus installida ja kasutada mis tahes tarkvara oma virtuaalsesse VPS-i/VDS-i või privaatserverisse, kui see ei riku käesoleva lepingu jaotise 11 tingimusi, on seaduslik ega riku kehtivaid autoriõiguse ja sellega kaasnevate õiguste norme vastavalt EL ja USA seadustele, samuti eetika- ja moraalinorme.
8.4. Klient vastutab litsentsitud kommertstarkvara installimise ja kasutamise seaduslikkuse eest, sealhulgas juhul, kui tarkvara installivad Ettevõtte tehnilise toe töötajad Kliendi soovil.
8.5. Klient on kohustatud õigeaegselt ja seadusega kehtestatud korras lõpetama litsentsitud kommertstarkvara kasutamise ilma vastavate litsentside olemasoluta. Kui serverisse installitud tarkvara kasutatakse autoriõigusi ja/või sellega kaasnevaid õigusi rikkudes, tuleb see serverist eemaldada.
8.6. Samuti on Klient kohustatud jälgima kõigi tema poolt postitatud materjalide (sh nendele viitavate linkide), kasutatava tarkvara, serveris majutatud sisu vastavust, mitte rikkuma kehtivaid autoriõiguse ja sellega kaasnevate õiguste norme tema asukoha riigi seadustest tulenevalt, aga ka muudest õigus-, eetika- ja moraalireeglitest.
8.7. Klient vastutab punktis 8.3 sätestatud õiguste teostamisel täielikult oma avalike avalduste eest oma virtuaalses privaat- VPS-is / VDS-is või privaatserveris ning tegevuse eest, mis on suunatud Ettevõtte või teiste kasutajate vastu küünilisel või muul vastuvõetamatul kujul, mis on vastuolus üldtunnustatud moraali- ja eetikanormidega.
8.8. Klient ei tohi kasutada olematuid tagastuspostiaadresse, korraldada posti pommitamist, rämpsposti e-kirju, rämpsposti foorumitele, külalisteraamatutes ja sarnastes veebikogukondades.
8.9. Kui Klient paneb toime käesoleva lepingu punktides 8.4.-8.8 sätestatud rikkumisi, on Ettevõttel õigus blokeerida VPS/VDS virtuaalne privaatserver või Kliendi privaatserver vastavalt käesoleva lepingu punktile 8.11.
8.10. Kõik küsimused, mis on seotud Kliendi serveri toimimisega, võetakse vastu ainult Ettevõtte piletisüsteemi kaudu. Pöördumisel märkige kindlasti kõik vajalikud andmed. Klient ja Ettevõte tunnustavad kirjavahetuse (sh Piletisüsteemisisese), ja edastatud teabe ja dokumentide siduvat õiguslikku jõudu.
8.11. Kui Klient ei võta saadud kaebusega meetmeid, jätab Ettevõte ja Ettevõtte andmekeskus endale õiguse Klient ilma täiendava etteteatamata blokeerida.
8.12. Klient vastutab Ettevõttele kahju tekitamise eest, kui ta kasutab BIOS-i seadistusi valesti, mille tagajärjel on Andmekeskuse seadmete rikkumine. Sellise kahju peab Klient kohtueelse või kohtumenetluse käigus täies ulatuses hüvitama.
8.13. Käesoleva lepingu tingimuste kohaselt on vastuvõetamatu, et Klient omavoliliselt ühendab serveriga täiendavaid IP-aadresse, mis serveri aktiveerimisel ei olnud eraldatud või täiendavalt aktiveeritud. Vastasel juhul blokeeritakse server automaatselt Ettevõtte poolt, millest Klienti teavitatakse piletisüsteemi kaudu.
8.14. Kui Kliendi privaatserver on blokeeritud kaebuse (ja sellele vastuse puudumise) ja/või muude hävitava iseloomuga põhjuste tõttu (võrgu skaneerimine, väljaminev DDoS-rünnak jne) Ettevõttel on õigus nõuda Kliendilt deblokeerimise eest hüvitist summas 20 eurot iga järgmise deblokeeringu eest, välja arvatud esimene kalendrikuu jooksul.
8.15. Kliendil on keelatud ehitada oma DNS-i tugiteenuseid või parkida domeene Ettevõtte DNS-i tugiteenuse alusel. Küberskvottimine on keelatud.
8.16. Ettevõtte DNS-i tugiteenuse mis tahes kujul (nii paroolide otsese edastamisega kui ka kaudselt API kaudu) on keelatud edasi müüa.
8.17. Ettevõtte DNS-i tugiteenust on keelatud kasutada suunamiseks ebaseaduslikele saitidele, mis rikuvad kehtivaid autoriõiguse ja sellega kaasnevate õiguste norme vastavalt EL ja USA seadustele, samuti eetika- ja moraalinorme.
8.18. Ettevõtte DNS-serverites hostitud domeenide arv ühe konto kohta on piiratud 100 tk-ga. Seda limiiti saab ühe konto kohta suurendada kuni 300 domeenini, kui klient esitab selleks motiveeritud tehnilise vajaduse.
9. Ettevõtte õigused ja kohustused
9.1. Ettevõtte teenuseid osutatakse vastavalt käesolevas lepingus sätestatud tingimustele. Käesoleva lepingu muudatused toimuvad peatükis 20 "Lepingu muutmine ja lepingu ülesütlemine" sätestatud viisil.
9.2. Ettevõte kohustub hoidma hostmasinate ja sõlmede nõuetekohast kvaliteeti, kõrvaldama kõik rikked võimalikult lühikese aja jooksul. Ja ka õigeaegselt reageerida Klientide kaebustele, rikkesignaalidele ja kõrvaldada need õigeaegselt.
9.3. Kõik plaanipärased tehnilised tööd tehakse Moskva aja järgi kella 21-st kuni kella 9-ni, välja arvatud erakorralised ja vääramatu jõu olukorrad.
9.4. Ettevõte ei vastuta Kliendi ees kolmandate isikute õigusvastaste tegude eest, mille tulemusel võidakse avalikustada Kliendi konfidentsiaalne teave või toime panna muid toiminguid, mis põhjustasid kahju Ettevõtte seadmetele, varguse ja/või Kliendi teabe kahjustamise. Ettevõte ei vastuta kolmandate isikute (näiteks Interneti-teenuse pakkuja) süül teenustele juurdepääsu puudumise eest, kuid Ettevõte võtab kõik vajalikud ja võimalikud meetmed selliste toimingute negatiivsete tagajärgede kõrvaldamiseks.
9.5. Ettevõttel on õigus peatada Klientide teenuste ja serverite töö seoses DDoS-i või muude võrgurünnetega, plaaniliseks hoolduseks, vääramatu jõu korral.
9.6. Ettevõte vastutab Kliendi ressurssidele juurdepääsu kiiruse ja Kliendi ressursside kättesaadavuse eest ainult Ettevõtte Andmekeskuse piires.
9.7. Ettevõte ei vastuta Kliendi poolt vastavalt käesoleva lepingu punktile 8.3 installitud tarkvara toimimise eest Ettevõtte serverites, sh Ettevõtte arveldussüsteemi kaudu ostetud tarkvara eest.
9.8. Ettevõttel on õigus tagasi võtta täiendavad Kliendi poolt kasutamata IP-aadressid, samuti IP-aadresside kasutamisel muul eesmärgil kui märgitud kättesaamise avalduses. IP paigaldamise ja kasutamise eest tasumist ei tagastata.
9.9. Ettevõttel on õigus enne serveri Kliendile väljastamist asendada privaatserveri komponendid sarnaste omadustega või paremate komponentidega ilma Kliendile ette teatamata.
9.10. Ettevõte loobub vastutusest Klienti puudutavate otsuste eest, autoriõiguse ja sellega kaasnevate õiguste rikkumise korral ilma selgesõnaliste tõenditeta (notariaalselt tõestatud dokumendid, kohtulahendid) mis tahes kujul sisu (tekst, graafika, video, v.a tarkvara) osas.
9.11. Kuna Ettevõtte andmekeskusel on oma kaebuste käsitlemise teenus ja ta otsustab iseseisvalt ettevõtte kliendi vastu esitatud kaebuste sobivuse üle, Ettevõte loobub vastutusest Kliendi ees Andmekeskuse tegevuse eest kaebuste töötlemisel ja neile vastamisel (blokeerimine, kustutamine) ning omab õigust ennetavalt blokeerida Kliendi teenuseid kuni Andmekeskuse kaebuste käsitlemise teenuse tuvastatud rikkumise kõrvaldamiseni. Andmekeskuse kaebuste käsitlemise talituse otsuseid saab Klient edasi kaevata otse Andmekeskusesse, Ettevõte ei vastuta Andmekeskuse Kliendi suhtes tehtud otsuste ebakompetentsuse ja nende tagajärgede eest.
9.12. Ettevõte jätab endale õiguse lõpetada VPS/VDS virtuaalse privaatserveri teenuste osutamine viivitamata ja ilma hoiatuseta Ettevõtte seadmeid ohustava sissetuleva või väljamineva DDoS rünnaku korral (alates 20 000 pps).
9.13. Ettevõttel on õigus nõuda lisaks veebilehel märgitule lisatasusid, sealhulgas Kliendi süül blokeeritud Kliendi serverite/IP-aadresside blokeeringu tühistamisega seotud toimingute eest.
9.14. Ettevõte jätab endale õiguse paigaldada Kliendi serverisse spetsiaalset tarkvara kettasüsteemi seisukorra diagnoosimiseks ja selle rikete ennetamiseks. Samal ajal ei edastata konfidentsiaalset teavet, välja arvatud ketaste olek. Jälgimine toimub avatud lähtekoodiga tarkvara abil, mis on saadaval siin: https://github.com/FastVPSEestiOu/storage-system-monitoring. Samuti saab riistvaraprobleemide diagnoosimiseks ühendada Linux Kernel Netconsole alamsüsteemi, mis saadab võrgu kaudu riistvara olekuteateid kaugserverisse.
9.15. Ettevõttel on õigus keelduda edasisest koostööst Kliendiga, kui kuue kuu jooksul on Kliendi serverisse laekunud rohkem kui üks kaebus lapsporno paigutamise kohta.
9.16. Ettevõte jätab endale õiguse peatada kõigi lisateenuste (sealhulgas DNS-i tugi) osutamine pärast kõigi põhimajutusteenuste (nii virtuaalsed privaatserverid kui ka privaatserverid) sulgemist Kliendi kontol.
9.17. Ettevõtte töötajate kirjavahetus ja/või läbirääkimised Kliendiga piletisüsteemis aadressil https://bill2fast.com ja muudes Ettevõtte infosüsteemides, sealhulgas, kuid mitte ainult, e-post, veebivestlus, side telefoni ja/või IP-telefoni kaudu, ei ole kaitstud isikuandmed ja Ettevõte võib neid vabalt kasutada eesmärkidel, mis ei ole vastuolus Õigusaktidega (sealhulgas, kuid mitte ainult reklaamieesmärkidega), moraali- ja eetikastandarditega,sealhulgas ilma Kliendi nõusolekuta, kui samal ajal kustutatakse sealt kõik objektid, mida saab seostada Kliendi isikuandmetega ja millega saab Klienti üheselt tuvastada kasutatud kirjavahetuse ja/või läbirääkimistega.
9.18. Ettevõttel on õigus iseseisvalt ilma Kliendi eelneva nõusolekuta pääseda juurde Kliendi serverile järgmistel juhtudel:
- kiireloomuliste tehniliste tööde tegemiseks, mis ei mõjuta Kliendi andmeid;
- kui Kliendi serveri töö tekitab mingeid häireid Ettevõtte seadmete töös.
9.19. Klient ja Ettevõte lepivad vaikimisi kokku, et piletisüsteemi kaudu Ettevõtte tehnilise toe teenistusele pöördumine annab Ettevõttele õiguse pääseda ligi Kliendi serverile ja teha sellel Kliendi poolt soovitud või Ettevõtte seisukohast vajalikke töid.
9.20. Klient nõustub, et Ettevõtte töötajate poolt Kliendi serveris tehtavad tööd võivad kaasa tuua Kliendi teabe osalise või täieliku kadumise, Kliendi serveri töö katkemise ja/või muid tagajärgi, mis võivad kahjustada Kliendi ressursside toimimist, tema ärilist mainet või võimalikke hüvesid. Klient nõustub, et Ettevõte ei vastuta mis tahes liiki kahjude eest, mis tekkisid pärast seda, kui Ettevõtte töötajad olid serveris tööd teinud. Klient kohustub mitte esitama sellega seoses Ettevõttele materiaalseid ja muid nõudeid.
9.21. Ettevõte jätab endale õiguse pidevalt automaatselt skannida Kliendi servereid, et tuvastada haavatavused ja soovimatu tarkvara/sisu, mis võivad Kliendile ja Ettevõttele ohtlikud olla, sealhulgas, kuid mitte ainult, tuvastada:
- avatud serveri pordid;
- parasiitviiruse ja rämpsposti tegevus serveris;
- parasiitne DDoS ja DOS aktiivsus;
- serveri ja tarkvara suurenenud koormus;
- materjalid, mille paigutamine on käesoleva lepingu jaotise 11 kohaselt keelatud;
- muud sarnased juhtumid.
9.22. Ettevõte pidevalt jälgib Kliendi VPS/VDS serveri poolt tekitatavat koormust. Juhul, kui Kliendi virtuaalne spetsiaalne VPS/VDS-server tekitab ebamõistlikult suurenenud koormuse hostserveri (sõlmede) ressurssidele, eriti kui see toob kaasa teistele klientidele osutatava teenuse kvaliteedi märgatava halvenemise, Ettevõttel on õigus koheselt peatada Kliendi serveri töö. Kui liigse ressursitarbimise põhjust ei ole võimalik kõrvaldada, Ettevõte võib soovitada Kliendil kolida spetsiaalsesse (dedicated) füüsilisse serverisse. Kliendi keeldumise korral jätab Ettevõte endale õiguse lõpetada Kliendi teenus ja lõpetada käesolev Leping, kuna Teenuste osutamise jätkamine on tehniliselt võimatu. Klient ja Ettevõte lepivad kokku, et Ettevõte iseseisvalt hindab Kliendi süsteemiressursside tarbimise taseme, kasutades Ettevõtte tehnilisi vahendeid.
9.23. Ettevõte jätab endale õiguse peatada DNS-i tugiteenuste osutamine, kui esitatakse kaebusi Ettevõtte DNS-serverites majutatud Kliendi domeenide kohta.
10. Liikluse kontroll
10.1. Liikluse kontroll VPS-tariifidel:
10.1.1 Klient on kohustatud iseseisvalt kontrollima kogu oma VPS’i genereeritud liiklust. Liikluse tarbimise statistika on Kliendile kättesaadav arveldussüsteemi kontol (Minu Teenused – teenusekaart). Vajadusel võib Klient igal ajal küsida Ettevõttelt statistikat tarbitud liikluse kohta, mis põhineb Ettevõtte tulemuslikkusel. Ainus korrektne on liiklusstatistika, mis on saadud Ettevõtte ja Andmekeskuse riist- ja tehnikakompleksi abil.
10.1.2. VPS-serverite liiklus arvutatakse kalendrikuude järgi, sõltumata serveri maksekuupäevast. VPS’is võetakse arvesse sissetuleva ja väljamineva liikluse kogumahtu.
10.1.3. Internetiühenduse kiirus VPS’is on järgmine: tootegruppidele phoenix-ee, phoenix-us, EVO-SSD, SSD-K, ML-SSD, ML-NVMe, USA-ML-NVMe, WHS, EVO-SAS - 100 Mbit/sek; US-EVO-SSD, USA-SSD-K, EVO ja FPS-tariifidele - 50 Mbit/sek; USA-EVO-SSD ja OVZ-6 - 30 Mbit/sek; OVZ-3 ja OVZ-4 - 25 Mbit/sek; OVZ-1 ja OVZ-2 - 20 Mbit/sek. Ühenduse kiirust võib vähendada, kui ületatakse ühe kuu tasuta liikluspiiranugut VPS’is ja/või rikutakse VPS’i kasutamise eeskirju, sealhulgas juhul, kui VPS’ile pannakse liiklustootmisproekte.
10.1.4. Tasuta liikluspiirang kuus VPS’ile.
10.1.4.1. Virtuaalserverid Euroopa Liidus, mis põhinevad Linux’ile:
- 1 TB tariifidel OVZ, EVO-1-SSD, SSD-K-1, SSD-K-VF, phoenix-ee-40, EVO-2-SSD, EVO-VF-SSD, EVO-SAS-1 ja EVO-SAS-2;
- 2 TB tariifidel EVO-4, EVO-6, EVO-4-SSD, EVO-6-SSD, SSD-K-2, SSD-K-3, phoenix-ee-50, phoenix-ee-60 ja EVO-SAS-1;
- 4 TB tariifidel EVO-8, EVO-8-SSD, phoenix-ee-80, SSD-K-4, SSD-K-6, SSD-K-8 ja ML-NVMe-4;
- 8 TB tariifidel EVO-10-SSD, EVO-12-SSD ja ML-NVMe-8;
- 10 TB tariifidel FPS, ML-SSD, ML-NVMe-12, ML-NVMe-16 ja ML-NVMe-32.
10.1.4.2. Virtuaalserverid Euroopa Liidus, mis põhinevad Windows’ile:
- 1 TB tariifidel WHS-VF, WHS-2, falcon-ee-40;
- 2 TB tariifidel WHS-4, falcon-ee-60;
- 3 TB tariifil falcon-ee-80;
- 4 TB tariifidel WHS-6, falcon-ee-100;
- 6 TB tariifidel WHS-10, falcon-ee-120.
10.1.4.3. Virtuaalserverid USA-s, mis põhinevad Linux’ile:
- 1 TB tariifidel US-EVO-START-SSD, US-EVO-1-SSD, US-EVO-VF-SSD, USA-EVO-1-SSD, USA-EVO-2-SSD, USA-EVO-4-SSD, USA-EVO-VF-SSD, USA-SSD-K-1, USA-SSD-K-2, USA-SSD-K-3, USA-SSD-K-4, phoenix-us-40;
- 2 TB tariifidel US-EVO-2-SSD, USA-EVO-6-SSD, USA-EVO-8-SSD, USA-EVO-10-SSD, USA-EVO-12-SSD, USA-SSD-K-6, USA-SSD-K-8, phoenix-us-50 and phoenix-us-60;
- 4 TB tariifidel US-EVO-4-SSD, USA-ML-NVMe-4, phoenix-us-80;
- 8 TB tariifidel USA-ML-NVMe-8;
- 10 TB tariifidel USA-ML-NVMe-12, USA-ML-NVMe-16, USA-ML-NVMe-32.
10.1.5. Täiendavat VPS’i liiklust saab ettemaksu alusel osta hinnaga 19.90 eurot 1 TB kohta. Täiendav tasuline liiklus ümardatakse TB-ni, st 2 TB + 100 MB = 3 TB, 2 TB + 1,1 TB = 4 TB.
10.1.6. Käesoleva VPS’i piirmäära saavutamine (vt punkti 10.1.4) kinnitab automaatselt Kliendi nõusolekut maksta täiendavalt 1 TB liiklust, mida saab kasutada jooksval äramakstud perioodil.
10.1.7. Kui Kliendi VPS’i igakuine tasuta liikluspiirang ületatakse, vähendatakse ühenduse kiirust 1 Mbit/sek-ni. Kiirusepiirangu tühistamiseks ja tasuta liikluspiirangu ületamise eest tasumiseks peab klient võtma ühendust klienditeeninduse osakonnaga. Ilma makseta ei ole VPS’i ühenduse kiiruse taastamine võimalik, sealhulgas järgmisel makseperioodil.
10.1.8. Äriühing jätab endale õiguse lõpetada VPS’i teenuste osutamine viivitamatult ja ette teatamata sissetuleva või väljamineva DDoS-rünnaku juhul, mis ohustab Ettevõtte seadmeid.
10.2. Liikluse kontroll eraldatud füüsiliste serverite tariifidel:
10.2.1. Eraldatud serverite jaoks, mida pakutakse Saksamaal ja Soomes (https://fastvps.ee/dedicated?l=de,fi), liiklus ei ole piiratud.
10.2.2. Ühenduse kiirus eraldatud serverites Saksamaal ja Soomes: garanteeritud 200 Mbit/sek, pordi kiirus kuni 1 Gbit/sek. Minimaalne garanteeritud ühenduse kiirus serveritega vastavalt SCP и FTP protokollidele on vähemalt 200 Kbit/sek, maksimaalne – mitte rohkem kui selle serveri üldine piirmäär.
10.2.3. Spetsiaalsetes serverites võetakse arvesse sissetuleva ja väljamineva liikluse kogumaht. Andmekeskuse sisevõrgu liiklust ei arvestata.
10.2.4. Eraldatud serverite täiendav tasuline liiklus ümardatakse 1 TB-ni, st 2 TB + 100 MB = 3 TB, 2 TB + 1,1 TB = 4 TB.
10.2.5. Täiendava liikluse eest tuleb tasuda hiljemalt 3 päeva pärast arve esitamist.
10.2.6. Klient on kohustatud iseseisvalt kontrollima kogu oma eraldatud serveri tekitatud liiklust. Liikluse tarbimise statistika on Kliendile kättesaadav arveldussüsteemi kontol (Minu Serverid – teenuse kaart). Vajadusel võib Klient igal ajal küsida Ettevõttelt statistikat tarbitud liikluse kohta, mis põhineb Ettevõtte tulemuslikkusel. Ainus korrektne on liiklusstatistika, mis on saadud Ettevõtte ja Andmekeskuse riist- ja tehnikakompleksi abil.
10.2.7. Ettevõttel ja Andmekeskusel on õigus blokeerida Kliendi server sissetuleva DdoS-rünnaku korral kogu rünnakuperioodi kestel.
10.2.8. Juhul, kui server on DdoS-rünnaku tõttu välja lülitatud, arvestab liiklust Andmekeskus.
10.3. Varundusserverite puhul (tariifid BB) liiklus ei ole piiratud.
11. Keelatud kontent ja tarkvara
11.1. Virtuaalsetel eraldatud VPS/VDS serveritel on keelatud:
- tarkvara, mis on seotud krüptovaluutade (BitCoin jm) “kaevandamisega” (mining), sealhulgas rahakotid ja plokiuurijad;
- kardsharing (cardsharing);
- telekanalite voogesitus;
- HYIP-alaga seotud projektid, sealhulgas sidusrprogrammide, monitooringute jms paigutamine;
- hasartmänguteenused (mis tahes hasartmängud), sealhulgas nendega seotud sidusprogrammid;
- finantspüramiididega seotud projektid (või nende mis tahes tunnustega projektid, sealhulgas, kuid mitte ainult, sellised projektid nagu steam-loteriid, csgo-jackpot veebilehed jne), mis on seotud finantstegevusega, millel puuduvad asjakohased litsentsid ja load;
- farmaatsiateemalised veebilehed, millel puuduvad asjakohased litsentsid farmaatsiatoodete müümiseks;
- võrguskannerid, puhverserverid ja muu sarnane tarkvara;
- tarkvara masspostituste, sõnumite edastamise, robotivõrkude, graabingu, andmepüügi ja muude eesmärkide jaoks, mis on selgelt vastuolus seadusliku tööga internetis;
- pornograafia veebilehed, lingid sellele, erootika, lingid sellele, erootilise või pornograafilise sisuga reklaamid;
- avalikud (avatud) proxy, avalikud VPN, avatud rekursiivne DNS resolver, muud avalikud teenused (sealhulgas tasulise või privaatse juurdepääsuga), mis võivad olla abivahendid ebaseaduslikuks tegevuseks internetis;
- lingid tarkvarale ja kontentile, mis on litsentseerimata, isegi kui need ei ole salvestatud Kliendi serveril.
11.2. Samuti on keelatud paigutada virtuaalsetes eraldatud serverites (VPS/VDS):
- IRC teenused;
- TDS (liikluse jaotamise süsteem);
- masspostitusteenused (agressiivne email-turundus jne). Ettevõte jätab endale õiguse piirata e-postituste saatmise võimalust VPS/VDS serverist;
- kõik mänguserverid;
- torrent-kliendid ja torrent-jälgimisseadmed (ja ka muud p2p-failide jagamise teenused), download-kliendid, DC++ kliendid ja serverid;
- stream-projektid, video-ja fotohoidlad, muud suure liiklustarbimisega ressursid;
- doorway's (dorveid). See on otsingurämpsposti teatud tüüp, veebileht, mis on spetsiaalselt optimeeritud ühe või mitme otsingupäringu jaoks, et saata neid päringuid otsingutulemites paremusjärjestusse ja suunata külastajaid veelgi teisele saidile või lehele;
- doorgen's (dorgenid). See on tarkvara, mis on loodud dorveide automaatseks genereerimiseks;
- mis tahes tarkvara või saidid, mida kasutatakse otsingu rämpsposti eesmärgil;
- TOR (The Onion Router);
- NFT müük, reklaam ja vermimine;
- mis tahes tarkvara, mis on seotud närvivõrkude masinõppega.
11.3. Ressursside eemaldamine, mis rikuvad asukohariigi intellektuaalomandit, autoriõigusi ja sellega kaasnevaid õigusi, ELi ja USA seadusi, tuleb teha 24 tunni jooksul, vastasel juhul blokeerib Andmekeskus IP-serverid.
11.4. Virtuaalsetes eraldatud serverites (VPS/VDS) ja füüsilistes eraldatud serverites on keelatud paigutada kontent, mis on mõeldud kasutaja petmiseks (andmepüük) või kasutaja eksitamiseks (puudulik teave). Ettevõte jätab endale õiguse keelduda Kliendi edasisest teenuse osutamisest, kui leiab, et Klient kasutab Ettevõtte teenuseid sellise kontenti ja/või tarkvara majutamiseks.
11.5. Virtuaalsetes eraldatud serverites (VPS/VDS) on hostimisteenuste korraldamine keelatud.
12. Teenuste taseme garantii
12.1. Ettevõte tagab, et host-nodate kättesaadavus säilib tasemel 99% kuus.
12.2. Kättesaadavuse statistika tuletatakse väliste analüsaatorite põhjal ja esitatakse klientidele eraldi nõudmisel.
12.3. Punkti 12.1 rikkumise korral kompenseeritakse iga päev (24 tundi) hostimasina seisakuid, millele on paigutatud Kliendi VPS/VDS virtuaalne eraldatud server, Kliendile kahekordselt täiendava kasutusajaga eelolevaks perioodiks.
12.4. Punktides 12.1-12.3 kirjeldatud garantii ei kehti eraldatud serverite renditeenustele.
13. Sidusprogramm, soodustuste süsteem
13.1. Ettevõttel on sidusprogramm, mille eesmärk on pakkuda Kliendile võimalust meelitada Ettevõttele uusi kliente ja saada sidusettevõtte tasu. Sidusprogrammi tingimustega saab tutvuda arvelduspaneeli isiklikul kontol aadressil https://bill2fast.com/smaf/overview/. Ettevõtte sidusprogramm kehtib klientidele – füüsilistele isikutele.
13.2. Täiendavate kontode registreerimine enda jaoks referaalidena pole lubatud. Selliste kontode eest sidusettevõtte tasu ei maksta.
13.3. Sidusettevõtte tasud tehakse vastavalt igat tüüpi teenuste ja valitud maksevõimaluse tariifivõrgule, millega saate tutvuda arveldussüsteemi isiklikul kontol aadressil https://bill2fast.com/smaf/programs/list
13.4. Sidusettevõtte tasu kaasatud kliendi eest kantakse sidusettevõtte kontole üle 30 päeva pärast.
13.5. Sidusettevõtte tasu ülekanne sidusettevõtte kontolt toimub sidusprogrammi osaleja nõudmisel isikukontole arveldussüsteemis, WMZ rahakotti WebMoney süsteemis komisjoniga 9% (mitte vähem kui 500 USD ja mitte rohkem kui 4900 USD kalendrikuu jooksul), või Kliendi pangakontole järgmistel tingimustel: 500 kuni 1000 EUR kuus – komisjoniga 49 EUR, 1000 kuni 4 900 EUR kuus – komisjoniga 9% ülekande summast.
13.6. Sidusprogrammis osalevad virtuaalsete eraldatud serverite VPS/VDS tariifid, va RCS-tariifid, samuti tariifid EVO-SAS, EVO-VF-SSD SSD-K-VF, USA-EVO-VF-SSD ja WHS-VF.
14. Täiendavad teenused eraldatud serveritele
14.1. Täiendavate IP eraldamine eraldatud serveritele Saksamaal ja Soomes toimub nõudmisel Klienditoe osakonnas. Taotluses tuleb märkida IP kasutamise eesmärk ja tasuda arve. Taotlus edastatakse ja vaadatakse läbi RIPE NCC’is. IP väljaandmise tähtaeg on kuni 5 tööpäevani. RIPE NCC'il on õigus keelduda IP väljaandmisest, kui kasutusotstarve on vastuolus RIPE NCC juhtdokumendiga (IPv4 Address Allocation and Assignment Policies for the RIPE NCC Service Region). Selle dokumendi aktuaalse versiooniga saate tutvuda veebilehel www.ripe.net.
14.2. IP-KVM võib olla ühendatud Tehnilise toe osakonna poole pöördumise kaudu. Mõnel juhul, kui puuduvad vabad KVM komplektid, ei ole IP-KVM’iga ühendamine võimalik.
14.3. Kettapildi ühendamine KVM’iga ja OS-i installimine vastavalt Kliendi valikule teostavad Ettevõtte spetsialistid (kommertstarkvara jaoks on vaja litsentsi) ja see maksab 40 eurot.
14.4. Mis tahes täiendamine ja täiendava riistvara paigaldamine on võimalik ainult juhul, kui iga kuu makstakse flexi-pack teenuse eest. Laiendatud seadistamine maksab 15 eurot kuus.
14.5. Kui klient loobub lisateenustest, nagu Windows’i rent, flexi-pack teenus ja täiendav riistvara, pärast andmekeskuse arve esitamist nende pikendamiseks, tasub klient arve, võttes arvesse lisateenuste maksumust, millest ta keeldub.
14.6. Serveriülekandeteenus Kliendi kontole HETZNER Online AG Ettevõtte arvelduses on võimalik ainult tingimusel, et tasutakse kompensatsioonimakse suuruses 100% paigaldustasu kehtiva tariifi alusel, mis on märgitud veebilehel www.fastvps.ee. Juhul, kui selle serveri konfiguratsiooni jaoks pole paigaldustasu, maksab Klient kompensatsioonimakse serveri kuurenditasu kogumis kehtiva tariifi alusel. Ülekandele kuuluvad ainult eraldatud serverid, mida pakutakse Saksamaal ja Soomes (https://fastvps.ee/dedicated?l=de,fi).
15. Informeerimine SMS-sõnumi ja meili kaudu
15.1. Registreerimine Ettevõtte arveldussüsteemis tähendab Kliendi automaatset nõusolekut informatiivsete meilide ja SMS-sõnumite saamisega, sealhulgas Ettevõtte teenuste pakkumistega.
15.2. Teatiste saamisest keeldumine on võimalik ainult siis, kui Kliendi konto on täielikult suletud.
15.3. Ettevõte ei vastuta selle eest, et Klient ei saanud olulisi infosõnumeid meili ja SMS-kanalite kaudu seoses teabe edastamise kanalite ebausaldusväärsusega.
16. Olulised tingimused õigusaktide IPv4 aadresside ja alamvõrkude eraldamiseks
16.1. Kuna IPv4 aadressiruum on täielikult ammendatud, ei eraldata VPS/VDS virtuaalsetele eraldatud serveritele ja eraldatud serveritele IP alamvõrke. Vajadus IP aadressite järele tuleb enne tellimist kokku leppida.
17. Tehnilise toe määrused
17.1. Ettevõte pakub tehnilist tuge. Tehnilise toe tingimused erinevad sõltuvalt valitud tariifiplaanist.
17.2. Tehnilist tuge ei saa osutada järgmistel juhtudel:
- Tehniline probleem on seotud kolmandate osapoolte teenuste või toodetega;
- Tehnilise probleemi lahendamine võtab liiga palju aega;
- Tehniline probleem nõuab koodi väljatöötamist, põhjalikku silumist ja analüüsi;
- Klient on klienditoele saatnud liiga palju taotlusi;
- Mis tahes tehniline või mittetehniline juhtum, kus abi osutamine on Ettevõttele rahaliselt, tehniliselt või füüsiliselt võimatu.
17.3. Klient tunnistab, et tehnilise toe poole pöördudes lubab ta sekkuda Kliendi serveri või hostikonto töösse, kui see on vajalik tööde teostamiseks.
17.4. Tehnilise toe töö erinevus tariifiplaanide vahel:
Pakutava tehnilise toe jaotus sõltuvalt tariifist | Hallatavad tariifid | Täielikult hallatavad tariifid |
OS-i installimine / uuesti installimine | + | + |
Haldus- / root-parooli lähtestamine | + | + |
Täiendavate IP kohandamine ja lisamine | + | + |
Tarkvara RAID massiivi kokkupanek pärast ketta vahetamist | + | + |
Serveri riistvaraosa diagnostika | + | + |
Serveri viiruste kontrollimine | + | + |
Keelepakettide installimine süsteemisse | + | + |
PHP seadistamine juhtpaneeli abil | + | + |
Memcached’e installimine | + | + |
OpenVPN’i installimine | + | + |
MySQL-parooli lähtestamine | + | + |
Abi DNS-kirjete seadistamisega | + | + |
SSL sertifikaatide installimine | + | + |
Ööpäevaringne teenindus | + | + |
Tarkvara installimine ametlikest hoidlatest | + | + |
Failide õiguste probleemide lahendamine | + | + |
Ülesannete ajastaja konfiguratsioon | + | + |
SQL-dampide allalaadimine | + | + |
FASTCARE monitooring | + | + |
Veebilehtede ülekanne | kuni 5 kuus | kuni 10 kuus |
Levinud CMS paigaldamine | - | + |
Kriitiliste värskenduste automaatne installimine | - | + |
Põhiline töö Docker’iga (konteinerite logide installimine, kontrollimine, konteinerite taaskäivitamine) | - | + |
Wireguard’i installimine | - | + |
Riistvaraprobleemide jälgimine ja lahendamine serveri poolel | - | + |
Firewall’i seadistamine | - | + |
Ressursside monitooring | - | + |
Kliendi taotluste prioriteetne töötlemine | - | + |
Varundamise seadistamine vastavalt kliendi nõudmistele | - | + |
GIT-hoidlaga ühenduse loomine | - | + |
Serveri sätete diagnostika konkreetse saidi jaoks PHP peale / abi olemasolevate projektide installimisel PHP peale | - | + |
Projektide käivitamine Node.JS’i peal | - | + |
Projektide käivitamine Python’i peal | - | + |
Soovimatu liikluse blokeerimine | - | + |
Redmine installimine | - | + |
Abi veebiserverite konfigureerimisel (Apache, Nginx jms) | - | + |
Abi ühendamisel CloudFlare’iga | - | + |
Installimine, seadistamine ja probleemide diagnoosimine MySQL’ile | - | + |
ModSecurity installimine | - | + |
Node.JS, Golang, Python, Ruby installimine proekti jaoks | - | + |
Veebiarendus- ja programmeerimisteenused | - | - |
Kolmandate osapoolte rakenduste koodi muutmine, silumine ja vigade parandamine | - | - |
SEO optimeerimise teenused | - | - |
17.5. Tehnilise toe teenus ei hõlma kliente, kes osutavad jagatud hostimisteenust Ettevõtte serverite kaudu või müüvad Ettevõtte servereid edasi.
17.6. Ettevõte ei taga pärast süsteemihaldustööde teostamist serverite või saitide täielikku toimimist süsteemide suure keerukuse ning Ettevõtte kontrolli all olevate tegurite olemasolu tõttu.
18. Kaebuste käsitlemise eeskirjad
18.1. Ettevõte jätab endale õiguse lõpetada VPS’i teenuste osutamine viivitamatult ja ette teatamata, kui toimuvad sissetulevad või väljaminevad DdoS-rünnakud, mis ohustavad Ettevõtte seadmeid (alates 20 000 pps).
18.2. Kaebused autoriõiguse rikkumise, laimamise, intellektuaalomandi varguse kohta võetakse vastu ainult tõendavate dokumentide esitamise või kohtu otsuse korral.
18.3. Lapspornograafiaga materjalide (ja ka nende linkide) kustutamine, isegi kui materjalid ei asu Kliendi serveris, tuleb teha 1 tunni jooksul pärast kaebuse saabumist, vastasel juhul jätab Ettevõte endale õiguse blokeerida serveri aadress).
18.4. Maksimaalne reageerimisaeg kaebustele, mis pärinevad CERT-EE’lt (https://www.ria.ee/cert), on 4 tundi, vastasel juhul jätab Ettevõte endale õiguse blokeerida serveri IP aadress.
19. Poolte vastutus, vaidluste lahendamine
19.1. Kui Ettevõte rikub lepingutingimusi, on Kliendil õigus nõuda talle selle rikkumisega tekitatud otsese varalise kahju hüvitamist.
19.2. Kui Klient rikub lepingu tingimusi, mis on sätestatud lepingu punktides 8.4, 8.5 ja 8.9, on Ettevõttel õigus nõuda temalt selle rikkumisega talle tekitatud otsese varalise kahju hüvitamist.
19.3. Vääramatu jõu asjaolude tõttu kohustuste rikkumisi peetakse andestatavateks ja need ei too vastutust kaasa.
19.4. Vääramatu jõud (forss-mažoor) on sellised ettenägematud ja pooltest sõltumatud asjaolud, mis on tekkinud pärast poolte lepingu sõlmimist (sõda, maavärin, üleujutus, tulekahju, orkaan, võimude keelud tegevusele, streik, rahutused jne), mis muudab käesoleva lepingu osalise või täieliku täitmise võimatuks.
19.5. Pooled pikendavad lepingus nimetatud kohustuste täitmise tähtaegu vastavalt vääramatu jõu asjaolude kehtivuse ajaks.
19.6. Kui vääramatu jõu asjaolud kestavad kauem kui neli kuud, on mõlemal poolel õigus leping tühistada. Samal ajal ei hüvitata lepingu täitmise käigus tekkinud kulusid.
19.7. Pool, kes ei ole kümne päeva jooksul teist poolt vääramatu jõu toimumisest kirjalikult teavitanud, ei tohi sellistele asjaoludele viidata.
19.8. Kõik poolte vahelised erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste või kirjavahetuse teel. Kui neid ei õnnestu sel viisil lahendada, saab need lahendada kohtus vastavalt Kliendi elukohariigi õigusele.
20. Lepingu muutmine ja lepingust loobumine
20.1. Ettevõttel on õigus ühepoolselt muuta Ettevõtte kodulehel ja käesolevas lepingus Hinnakirjas märgitud tariife. Samuti võib Ettevõte ühepoolselt muuta muid tingimusi, kui need tulenevad õigusaktidest, kutsealal kehtivatest tavadest, poolte vahel välja kujunenud tavadest või seoses tehnilise või uuendusliku arenguga. Muudatusi võib teha ka seoses konkreetsemate käitumisnormide kehtestamisega poolte poolt käesoleva lepingu eesmärgi saavutamisel. Lepingutingimuste muudatustest teavitab Ettevõte Klienti kodulehel oleva teatise kaudu hiljemalt üks kuu enne nende muudatuste tegemist. Pärast seda sisestatakse käesolevasse lepingusse tingimuste muudatused.
20.2. Ettevõte ei ole kohustatud Klienti muudatustest eelnevalt teavitama, kui ta alandab hindu või tutvustab Kliendile muid parandusi.
20.3. Kui klient ei nõustu lepingutingimuste muudatustega, võib ta käesolevast lepingust taganeda ühe kuu jooksul alates muudetud tingimuste avaldamisest, millest ta peab Ettevõttele teatama. Kui ta on muudetud tingimused vaikiva tahteavaldusega aktsepteerinud, loetakse, et leping jõustub täielikult.
20.4. Kumbki pool on kohustatud teavitama teist oma lepingu jaoks oluliste andmete muutumisest võimalikult kiiresti, hiljemalt kümne kalendripäeva jooksul pärast selliste muudatuste tegemist.
20.5. Kliendil on õigus leping tühistada ilma põhjust märkimata, teatades sellest Ettevõttele kirjalikult või piletisüsteemi kaudu hiljemalt seitse kalendripäeva ette. Lepingust loobumine ei vabasta Klienti lepingu kehtivuse ajal tekkinud kohustuste täitmise kohustusest.
20.6. Ettevõttel on õigus lepingust taganeda mõjuvatel põhjustel, mis ei sõltu Ettevõttest, teatades sellest Klientidele kaks kalendrikuud ette, millest ta teatab oma lehel www.fastvps.ee.
20.7. Ettevõttel on õigus leping ilma ette teatamata tühistada, kui Ettevõtte tegevus on seaduse, põhimääruse või lepingu alusel piiratud.
20.8. Punktides 20.6. ja 20.7. loetletud juhtudel Ettevõte tagastab Kliendile raha täitmata kohustuste eest.